Skrócona Polityka Reklamacji

EWADAWIDZIAK.PL

Jak dokonać reklamacji w naszym serwisie?

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    a) pisemnie na adres: Ziemkowamama Ewa Dawidziak, ul. Rolna 31/6, 61-491 Poznań;
    b) formie elektronicznej na adres:


    Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.

  2. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    a) numeru zamówienia;
    b) informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności z umową (wady);
    c) pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji;
    d) lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
    e) danych kontaktowych składającego reklamację.

  3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem