Skrócona Polityka Reklamacji
EWADAWIDZIAK.PL
Jak dokonać reklamacji w naszym serwisie?
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
a) pisemnie na adres: Ziemkowamama Ewa Dawidziak, ul. Rolna 31/6, 61-491 Poznań;
b) formie elektronicznej na adres:
Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji. - Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
a) numeru zamówienia;
b) informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności z umową (wady);
c) pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji;
d) lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
e) danych kontaktowych składającego reklamację. - Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.