REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

EWADAWIDZIAK.PL

Drogi Użytkowniku,

cieszymy się, że znalazłeś się w sekcji dokumentów prawnych naszego Serwisu. Oznacza to, że dbasz o swoje bezpieczeństwo w Internecie lub chcesz poznać swoje prawa i obowiązki.

Mamy w związku z tym dobrą wiadomość: w naszym Serwisie o Twoje prawa podczas zawierania umowy on-line.

Pamiętaj, że jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z naszymi zasadami, możesz się z nami łatwo skontaktować. Żadnego pytania nie pozostawiamy bez odpowiedzi.

Mail:

Telefon:
+48 504 178 046

Adres:
Ziemkowamama Ewa Dawidziak
ul. Rolna 31/6
61-491 Poznań

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

W pierwszej części Regulaminu przedstawiamy się, opisujemy różne formy kontaktu z naszą firmą, a także omawiamy najważniejsze definicje, które znajdziesz w tym dokumencie.

  1. Serwis Internetowy jest dostępny pod adresem: ewadawidziak.pl oraz jego rozwinięciami.
  2. Serwis Internetowy jest prowadzony przez Ewę Dawidziak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Ziemkowamama Ewa Dawidziak pod adresem: ul. Rolna 31/6, 61-491 Poznań, NIP: 7772622426, REGON: 300000918 (dalej: Właściciel).
  3. Kontakt z Serwisem Internetowym jest możliwy:
    a) pod adresem e-mail:
    lub ;
    b) z wykorzystaniem adresu do korespondencji: Ziemkowamama Ewa Dawidziak, ul. Rolna 31/6, 61-491 Poznań;
    c) pod numerem telefonu: +48 504 178 046 (numer dostępny w godzinach: od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy).
  4. Właściciel ustanawia punkt kontaktowy dla organów państwowych oraz Unii Europejskiej i Rady Usług Cyfrowych na potrzeby stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (dalej: DSA) pod adresem mailowym: . Językiem właściwym do kontaktu jest język polski.
  5. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, lecz konieczna w celu skorzystania z wybranych funkcji Serwisu Internetowego.
  6. Regulamin jest nieodpłatnie udostępniony w Serwisie Internetowym w sposób umożliwiający Użytkownikom:
    a) zapoznanie się z jego treścią,
    b) utrwalanie jego treści poprzez samodzielne wydrukowanie lub zapisanie na nośniku zewnętrznym, np. pobrania w formie PDF (trwały nośnik),
    c) zapoznanie się z jego obecnie obowiązującą wersją, jak i poprzednimi.
  7. DEFINICJE. Ilekroć w dalszej części Regulaminu użyto niżej wymienionych zwrotów pisanych wielką literą, należy je rozumieć w podanym niżej znaczeniu, chyba że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika co innego:
    a) BOK – Biuro Obsługi Klienta Serwisu Internetowego, które udziela informacji w zakresie prowadzonej przez Serwis Internetowy działalności.
    b) CENA – określona w złotych polskich, kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek) należnego Właścicielowi tytułem świadczenia usług lub gotowości do ich świadczenia w ramach umowy o świadczenie usług.
    c) KLIENT – (1) osoba fizyczna; albo działająca przez osobę umocowaną (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku, gdy Klientem jest osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, zobowiązuje się ona uzyskać prawnie skuteczną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na zawarcie umowy w ramach Serwisu Internetowego.
    d) KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w rozumieniu art. 22(1) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
    e) KONTO KLIENTA – Usługa Elektroniczna; oznaczony indywidualną nazwą (Loginem) i Hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Właściciela, pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności Serwisu Internetowego. Klient uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i Hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w Serwisie Internetowym.
    f) KOSZYK – Usługa Elektroniczna udostępniana każdemu Klientowi, który korzysta z Serwisu Internetowego, polegająca na umożliwieniu mu łatwego złożenia Zamówienia jednego lub kilku Produktów, okazjonalnie wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi Regulaminami Akcji Promocyjnych, wyświetlenia podsumowania Ceny poszczególnych Produktów i wszystkich Produktów łącznie (w tym ew. kosztów wysyłki). Koszyk umożliwia także ustalenie i modyfikację danych zamówienia, w szczególności: ilości Produktów, danych do faktury, formy płatności. W ramach usługi Koszyka, Właściciel może przesłać Klientowi wiadomość mailową o produktach pozostających w Koszyku lub nieudanej / odrzuconej przez pośrednika płatności transakcji (mail transakcyjny). Koszyk gromadzi składane przez Klienta oferty zawarcia Umowy, tj. w ramach jednego Zamówienia można złożyć więcej niż jedną ofertę zawarcia Umowy.
    g) LOGIN – nazwa użytkownika Klienta podana w ramach Serwisu internetowego podczas tworzenia Konta Klienta, loginem jest mail wskazany przez Klienta.
    h) NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, która umożliwia wszystkim zapisanym do Newslettera osobom otrzymywanie dedykowanych, cyklicznych informacji na temat Serwisu Internetowego, w szczególności o usługach, bieżącej działalności, akcjach marketingowych i Akcjach Promocyjnych. Newsletter jest wysyłany na podany przez Użytkownika adres e-mail, za jego wyraźną zgodą. Użytkownik w każdej chwili ma prawo zrezygnować z subskrypcji Newslettera. W zakresie postanowień dotyczących Newslettera uregulowanych w niniejszym dokumencie, Właściciel nazywany będzie Usługodawcą, a osoba zapisana do Newslettera Usługobiorcą.
    i) PRODUKT – usługa polegająca na przeprowadzeniu konsultacji w zakresie opisanym na danej Stronie Produktowej w miejscu i dacie wskazanym przez Właściciela, świadczona przez Właściciela za zapłatą Ceny za pośrednictwem Strony Internetowej. Produktem mogą być również dostępne w Serwisie Internetowym treści cyfrowe (tj. dane wytwarzane i dostarczane w formie cyfrowej), będące przedmiotem Umowy Dostarczenia Treści Cyfrowych za zapłatą Ceny, w rozumieniu art. 2 pkt 5 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Wydarzenie.
    j) PRZEDSIĘBIORCA – KONSUMENT – Klient, który jest osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej.
    k) REGULAMIN – niniejszy dokument określający m.in. zasady zawierania Umów, umów o świadczenie usług, umów o dostarczenie treści cyfrowych oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Właściciela za pośrednictwem Serwisu Internetowego na rzecz Użytkowników i Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Użytkownika, w tym Klienta jak i Właściciela. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    l) STRONA PRODUKTOWA – strona w Serwisie Internetowym, na której przedstawione są m.in. szczegółowe informacje na temat Produktu, Ceny, sposobów płatności oraz innych usług.
    m) TREŚĆ/TREŚCI – elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Produktach, filmy promocyjne, opisy, komentarze) w tym utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są zamieszczane i rozpowszechniane w ramach Serwisu Internetowego przez odpowiednio Właściciela, kontrahentów Właściciela, Klienta albo inną osobę korzystającą ze Serwisu Internetowego.
    n) USŁUGA ELEKTRONICZNA – świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przez Właściciela na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu Internetowego. W zakresie, w jakim usługi są świadczone przez podmioty współpracujące z Właścicielem, odpowiednie postanowienia dotyczące zasad korzystania z tych usług znajdują się w regulaminach dotyczących świadczenia usług przez te podmioty.
    o) UŻYTKOWNIK/OSOBA ODWIEDZAJĄCA – osoba fizyczna przeglądająca zasoby Serwisu Internetowego, bez konieczności zakładania Konta Klienta i dokonania zakupu.
    p) UMOWA – Umowa Świadczenia Usług oraz Umowa Dostarczenia Treści Cyfrowych łącznie.
    q) UMOWA DOSTARCZANIA TREŚCI CYFROWYCH – umowa, której przedmiotem jest dostarczenie Klientowi treści cyfrowych, które oznaczają dane wytwarzane i dostarczane w formie cyfrowej (np. e-booki, webinary), za zapłatą Ceny.
    r) UMOWA ŚWIADCZENIA USŁUG – umowa o świadczeniu usługi w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca przeprowadzenie przez Właściciela na rzecz Klienta szkolenia za zapłatą Ceny powiększonej o ew. opłaty dodatkowe. Umowa jest zawierana pomiędzy Klientem a Właścicielem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Celem uniknięcia wątpliwości Właścicielowi przysługuje wynagrodzenie w postaci Ceny za świadczenie usług lub gotowość do ich świadczenia.
    s) ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy na odległość, składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy. Zamówienie każdego Produktu będzie traktowane jako niezależna oferta Klienta zawarcia Umowy (ułatwienie techniczne). Podczas trwania Akcji Promocyjnej, Właściciel w ramach funkcjonalności Serwisu Internetowego z obiektywnych przyczyn może uzależnić zawarcie jednej Umowy dla kilku Produktów w ramach Zestawu Promocyjnego, z uwagi na bezpośredni związek pomiędzy Produktami. Zamówieniu może zostać nadany jeden numer, a wszystkie oferty będą procedowane równolegle. Akceptacja Zamówienia oznacza zawarcie Umowy.
    t) WYDARZENIE – usługa online polegająca na udzieleniu zdalnego dostępu Klientowi do wydarzenia w zakresie i terminie opisanym w ramach Serwisu w zamian za Cenę lub prawidłowe wypełnienie Formularza rejestracji i w konsekwencji zasubskrybowanie Newslettera, a co za tym idzie zawarcie z Właścicielem umowy o dostarczenie treści cyfrowych, w której Ceną są dane osobowe.

2. ZASADY KORZYSTANIA ZE SERWISU INTERNETOWEGO

Poznaj zasady korzystania z naszego Serwisu wyjaśniamy, jakie minimalne wymagania techniczne musisz spełnić, żeby bez problemów korzystać z jego funkcjonalności.

  1. Minimalne wymagania techniczne urządzenia Użytkownika umożliwiające pełne i poprawne korzystanie ze Serwisu Internetowego:
    a) urządzenie z dostępem do sieci Internet;
    b) najnowsza wersja przeglądarki internetowej;
    c) aktywne konto poczty elektronicznej (adres e-mail) w celu zapisu do Newslettera, czy zawarcia jakiejkolwiek umowy za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
  2. Właściciel nie udziela gwarancji, że korzystanie ze Serwisu Internetowego będzie przebiegało bez błędów i przerw technicznych. Właściciel zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub ograniczenia dostępu do Serwisu Internetowego w dowolnym terminie, bez konieczności uprzedniego informowania o tym Klientów. Właściciel będzie dążył do niezwłocznego przywrócenia działania Serwisu Internetowego.
  3. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za zawartość i treści innych serwisów oraz portali, do których może zostać przekierowany Klient, korzystając z linków umieszczonych w Serwisie Internetowym (np. operatorów płatności).

3. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SERWISIE INTERNETOWYM

W części trzeciej prezentujemy usługi elektroniczne dostępne w naszym Serwisie. Usługa Elektroniczna to np. Newsletter. Wyjaśniamy też, jak w prosty sposób złożyć reklamację na Usługi Elektroniczne.

  1. Właściciel świadczy za pośrednictwem Serwisu Internetowego następujące Usługi Elektroniczne na rzecz Użytkowników, w tym Klientów, które nie wymagają zapłaty Ceny (usługi darmowe):
    a) prowadzenie Konta Klienta, w przypadku jego rejestracji;
    b) umożliwianie Klientom składania Zamówień, zawierania Umów, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
    c) prezentowanie Klientom dopasowanych do ich zainteresowań treści reklamowych;
    d) umożliwienie Klientom korzystania z usług Koszyka;
    e) umożliwienie przeglądania Treści umieszczonych w ramach Serwisu, w tym treści o charakterze marketingowym;
    f) Newsletter.

Konto Klienta

  1. Właściciel dodatkowo, na rzecz Klientów, którzy utworzyli Konto Klienta, świadczy za pośrednictwem Serwisu Internetowego następujące usługi:
    a) podtrzymywanie sesji Klienta po zalogowaniu się przez niego do Konta (za pomocą przeglądarki);
    b) przechowywanie i udostępnianie Klientowi za pośrednictwem Konta historii Zamówień;
    c) umożliwienie zmiany danych Klienta w ramach Konta Klienta;
    d) umożliwienie dodawania opinii o zakupionych produktach;
    e) umożliwienie uzyskania dostępu do zakupionych treści cyfrowych.
  2. Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie kolejnych kroków przez Klienta:
    a) wypełnieniu formularza rejestracji poprzez wskazanie adresu mailowego i nadaniu hasła oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zaakceptowaniu postanowień niniejszego Regulaminu i Polityki Prywatności;
    b) skutecznym zarejestrowaniu się, co zostanie potwierdzone mailem z BOK Serwisu Internetowego.
  3. Umowa o Świadczenie Usług zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia rejestracji Konta Klienta, wysłanego przez Właściciela na adres email podany przez Klienta. Konto Klienta świadczone jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcie Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Właściciela (np. korzystając ze środków komunikacji opisanych w punkcie 1.3 Regulaminu lub korzystając z funkcji w panelu Konta Klienta „usuń Konto”).

Koszyk

  1. Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Użytkownika pierwszego Produktu do Koszyka.
  2. Koszyk jest usługą świadczoną nieodpłatnie, przez okres, w którym w Koszyku Użytkownika znajdują się Produkty. W momencie złożenia zamówienia i jego skutecznego opłacenia dochodzi do zakończenia świadczenia usługi.
  3. Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu „Koszyk” poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka. Usunięcie danej pozycji może spowodować automatycznie usunięcie również innej pozycji z Koszyka z uwagi na bezpośredni związek pomiędzy Produktami. Koszyk umożliwia także ustalenie i modyfikację danych zamówienia, w szczególności: danych do faktury, sposobu dostawy, formy płatności, dodania kodów rabatowych.

Newsletter

  1. Usługa Newsletter polega na otrzymywaniu przez Użytkowników zapisanych do Newslettera (Usługobiorców) drogą elektroniczną, w tym za pomocą automatycznych systemów wywołujących, informacji handlowych dotyczących Produktów Właściciela i partnerów Właściciela, w tym w szczególności informacji o ich aktualnej ofercie, promocjach, rabatach i akcjach marketingowych (e-mail marketing).
  2. Korzystanie z usługi Newsletter możliwe jest po wykonaniu kolejnych kroków przez Użytkownika:
    a) udostępnienie co najmniej swojego adresu e-mail lub numeru telefonu, w wyznaczonym do tego polu w Serwisie Internetowym lub zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a w celu otrzymywania informacji handlowych wybranym kanałem komunikacji;
    b) zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu (w tym dodatkowo poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany przez Właściciela na adres e-mail podany przez Usługobiorcę – o ile taka funkcjonalność została udostępniona) oraz potwierdzenie zapoznania się z Polityką prywatności. Usługodawca może udostępnić również inne sposoby zaakceptowania postanowień Regulaminu.
  3. Usługa Newsletter świadczona jest przez czas nieoznaczony.
  4. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z usługi Newsletter (rezygnacji z usługi), w szczególności poprzez skierowanie prośby o zaprzestanie świadczenia Usługi Newsletter na dane kontaktowe podane w pkt. 1.3 Regulaminu lub kliknięcie w link dezaktywacyjny znajdujący się w wiadomości e-mail wysłanej do Usługobiorcy w ramach usługi Newsletter.
  5. Usługodawca (Właściciel) może w każdym czasie rozwiązać umowę związaną ze świadczeniem Newslettera za tygodniowym okresem wypowiedzenia z ważnych powodów, rozumianych jako:
    a) zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Usługodawca wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
    b) zmiana sposobu świadczenia usługi Newsletter spowodowane wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);
    c) zmiana zakresu lub świadczenia usługi Newsletter, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Usługodawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
  6. Usługodawca swoje oświadczenie w zakresie określonym w ust. powyżej wysyła na adres e-mail podany przez Usługobiorcę podczas rejestracji do usługi Newsletter.
  7. Usługodawca może wypowiedzieć Usługobiorcy Umowę o świadczenie usług elektronicznych za siedmiodniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania z usługi Newsletter, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości treści, o których mowa powyżej, z ważnych powodów, tzn. w przypadku rażącego naruszenia przez Usługobiorcę niniejszego Regulaminu, tj. w sytuacjach, gdy Usługobiorca (katalog zamknięty): korzysta z Newslettera w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego prawa oraz naruszający prawa osób trzecich, niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, a także niezgodnie z przyjętymi w tym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, w szczególności dostarcza treści o charakterze bezprawnym.

Reklamacje Usług Elektronicznych

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać w dowolnej formie. Zaleca się skorzystanie ze środków komunikacji wskazanych w punkcie 1.3 Regulaminu.
  2. Przykładowy formularz reklamacji jest dostępny pod treścią niniejszego Regulaminu.
  3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Właściciela następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Właściciel odpowiada na reklamację w tej samej formie, w jakiej otrzymał reklamację, chyba że osoba składająca reklamację wskazała prośbę o inną formę komunikacji.

4. WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW

To bardzo ważna część Regulaminu, w której wyjaśniamy, w jaki sposób możesz złożyć Zamówienie, a następnie zawrzeć Umowę.

  1. Informacje prezentowane w Serwisie Internetowym stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, kierowane przez Właściciela do Użytkowników, w tym Klientów, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu cywilnego.
  2. Główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z Użytkownikiem lub Klientem są określone na Stronie Produktowej (karcie Produktu) lub w inny właściwy dla danego Produktu sposób, w ramach Serwisu Internetowego.
  3. W ramach rozwoju dostępnych w Serwisie Internetowym Produktów lub usług oraz z uwagi na ich specyfikę, Właściciel może wprowadzić ograniczenia co do sposobów składania Zamówień na określone Produkty. W przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, z których wobec przynajmniej jednego zastosowanie znajduje ograniczenie, o którym mowa powyżej, może to wpłynąć na dostępność sposobów składania Zamówień również dla pozostałych z nich.
  4. Zawarcie Umowy między Klientem, a Właścicielem następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia

Składanie Zamówień

  1. Właściciel umożliwia Użytkownikowi złożenie Zamówienia za pośrednictwem Serwisu Internetowego w następujący sposób, kolejno:
    a) Klient dodaje wybrany Produkt (lub Produkty) do Koszyka, po czym przechodzi do formularza zamówienia (ścieżka zakupowa);
    b) W przypadku niektórych Produktów Klient musi wybrać również datę ich oraz formę wykonania na Stronie Produktowej z dostępnych opcji;
    c) Użytkownik, który jest zalogowany na swoim Koncie Klienta potwierdza w formularzu zamówienia aktualność danych koniecznych do złożenia Zamówienia.
    d) Użytkownik, który nie posiada Konta Klienta musi samodzielnie wypełnić formularz zamówienia w zakresie niezbędnym do złożenia Zamówienia. W formularzu niezbędne jest podanie przez następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy: wskazanie Produktów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy oraz numeru NIP. W przypadku Przedsiębiorców – Klientów, Właściciel może prosić o wskazanie numerów PKD przedsiębiorcy.
    e) W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych przy wypełnianiu formularza zamówienia może uniemożliwić realizację Zamówienia i zawarcia Umowy.
    f) Wypełniając formularz Zamówienia należy wybrać sposób zapłaty Ceny;
    g) Klient przesyła Właścicielowi Zamówienie (składa ofertę). W przypadku Klienta, który nie posiada Konta i nie akceptował wcześniej Regulaminu, wymagana jest akceptacja Regulaminu i zapoznanie się z Polityką prywatności.
    h) W zależności od wybranego sposobu zapłaty za Zamówienie, Klient może zostać przekierowany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, w celu dokonania płatności lub podanie danych w celu zakupu na raty, czy w ramach płatności odroczonej.
  2. Jeśli Klient nie posiadał Konta Klienta, po akceptacji Zamówienia Właściciel założy na jego rzecz Konto Klienta i przekaże mu dane dostępowe do Konta Klienta.
  3. Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, Właściciel wysyła do Klienta na podany adres e mail wiadomość z:
    a) potwierdzeniem przyjęcia jednej lub kilku poszczególnych ofert na Produkty, złożonych w ramach Zamówienia i potwierdzeniem zawarcia Umowy (akceptacja Zamówienia w zakresie Produktów wskazanych w wiadomości); albo
    b) informacją o braku możliwości przyjęcia wszystkich ofert na Produkty, złożonych w ramach Zamówienia, np. z powodu braku płatności.
  4. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia ofert(y) z Zamówienia tj. wysłania do Klienta wiadomości mailowej, o której mowa powyżej w zakresie wskazanych w niej Produktów.
  5. Złożenie Zamówienie oznacza zgodę na otrzymanie rachunku / faktury, faktury korygującej i duplikatów tych dokumentów w formie elektronicznej, na wskazany adres e-mail. Wraz z potwierdzeniem Zamówienia, Właściciel wysyła rachunek / fakturę. Jednocześnie Klient oświadcza, że będzie odbierał powyższe faktury elektroniczne pod podanym przez siebie adresem e-mail.
  6. W przypadku braku możliwości przyjęcia wszystkich lub niektórych złożonych w ramach Zamówienia ofert, BOK skontaktuje się z Klientem w celu:
    a) poinformowania Klienta o braku możliwości przyjęcia wszystkich złożonych w ramach Zamówienia ofert; albo
    b) potwierdzenia przez Klienta woli realizacji Zamówienia w części, w jakiej Właściciel zgodził się przyjąć oferty zawarcia Umowy. Wówczas Klient może anulować w całości złożone Zamówienie (w zakresie wszystkich ofert), co nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy. Anulowanie Zamówienia przez Klienta zwalnia Właściciela z obowiązku jego dalszej realizacji. W przypadku anulowania Zamówienia, odpowiednie zastosowanie znajduje poniższy punkt.
  7. W przypadku braku możliwości przyjęcia ofert/y złożonych w ramach Zamówienia, Umowa w zakresie wskazanych przez BOK Produktów nie zostaje zawarta, a Właściciel niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.
  8. Niezależnie, Właściciel może informować Klienta o statusie Zamówienia, w szczególności wysyłając wiadomości na podany przez Klienta adres e-mail, SMS lub kontaktując się telefonicznie.
  9. Właściciel dąży do zapewnienia dostępności wszystkich Produktów oraz realizacji Umowy. W przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia w sytuacjach nadzwyczajnych, czy nieprzewidzianych, oraz w innych sytuacjach określonych przepisami prawa, mogą mieć zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, w tym art. 493-495 Kodeksu cywilnego, w szczególności dotyczące obowiązku niezwłocznego zwrotu świadczenia na rzecz Konsumenta.
  10. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje Cenę oraz ew. inne koszty wybranych przez Klienta fakultatywnych płatnych usług. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu, a także o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany przed złożeniem Zamówienia i przed zawarciem Umowy.
  11. Akcje promocyjne obowiązujące w Serwisie Internetowym nie łączą się, o ile postanowienia Promocji wyraźnie nie stanowią inaczej.

5. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI

Jesteśmy elastyczni – nasz Serwis umożliwia różne metody płatności. Sprawdź, jak możesz opłacić swoje Zamówienie.

  1. Właściciel udostępnia Klientowi rożne sposoby płatności za Zamówienie poprzez zaufanych pośredników płatności:
    a) płatności elektroniczne (np. Przelewy24, PayPal);
    b) płatności kartą płatniczą;
    c) płatność na raty.
  2. Możliwe aktualne sposoby płatności określone są w Serwisie Internetowym w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową. Dostępne sposoby płatności mogą zależeć od wybranego przez Klienta Produktu. Dostępne sposoby płatności mogą ulegać zmianie w przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, w szczególności z uwagi na Produkty nimi objęte.
  3. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem upoważnionych serwisów zewnętrznych.
  4. W przypadku nieotrzymania przez Właściciela płatności Klienta, BOK może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności i porzuconym koszyku, w tym wysyłając wiadomość e-mail (mail transakcyjny). Nieuiszczenie płatności w ciągu 1 dni od złożenia Zamówienia, a następnie w dodatkowym 1 dniowym terminie spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty. Klient może również do momentu otrzymania wiadomości o wysłaniu Zamówienia anulować je bez ponoszenia konsekwencji, kontaktując się ze Właściciela przez BOK, co nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy.
  5. Rozwiązanie Umowy w trakcie jej obowiązywania nie upoważnia Klienta niebędącego Konsumentem do dochodzenia zwrotu Ceny już uiszczonej, niezależnie od momentu, w którym wypowiedziano umowy.
  6. Jednocześnie Właściciel zwróci Klientowi całość uiszczonej Ceny w przypadku rezygnacji przez Klienta z Umowy o Świadczenie Usług na 24 godziny przed umówioną datą jej wykonania. W celu anulowania usługi Klient zobowiązany jest do przesłania odpowiedniej informacji na adres mailowy wskazany w pkt. 1.3 Regulaminu. W przypadku rezygnacji z usługi Właściciel dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient.

6. WYKONANIE USŁUGI W RAMACH OPŁACONYCH PRODUKTÓW

  1. Wykonanie usługi w ramach opłaconych przez Klienta Produktów następuje za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość w terminie wskazanym przez Klienta na etapie składania Zamówienia.
  2. Wykonanie usługi następuje każdorazowo za pośrednictwem środka porozumiewania się na odległość (programu) wskazanego przez Właściciela. Informacja o programie wskazane są na Stronie Produktowej.
  3. Klient zobowiązany jest do zapewnienia sobie dostępu do wskazanego przez Właściciela programu służącego do porozumiewania się na odległość, dostępu do sieci internetowej oraz sprzętu umożliwiającego skorzystanie z Produktu.
  4. W przypadku braku wzięcia udziału w usłudze z winy Klienta lub podmiotów trzecich Właściciel nie jest zobowiązany do zwrotu Ceny uiszczonej przez Klienta.
  5. Właściciel umożliwia przeniesienie daty świadczenie usługi na inny dzień w przypadku zgłoszenie przez Klienta takiej chęci na 24 godziny przed datą świadczenia Usługi. Nie dotyczy to Wydarzeń.
  6. Właściciel najpóźniej na 24 godziny przed wydarzeniem prześle Klientom, którzy zawarli z nim Umowę i uiścili Cenę link do Wydarzenia wraz z instrukcją jego wykorzystania.

7. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY

  1. W przypadku Treści Cyfrowych, Właściciel nie wprowadza ograniczeń terytorialnych w zakresie ich dostarczenia do Klienta.
  2. Dostarczenie Treści Cyfrowych jest darmowe (transfer danych od Właściciela do Klienta).
  3. Realizacja Umowy Dostarczenie Treści Cyfrowych obejmującej dostarczenie treści cyfrowej następuje poprzez jej dostarczenie za pośrednictwem Konta Klienta.
  4. W momencie udostępnienia Treści Cyfrowej za pośrednictwem Konta Klienta uważa się za dostarczone w całości Klientowi.

8. OPINIE ZAMIESZCZONE W SERWISIE INTERNETOWYM

Nasz Serwis zbiera opinie o naszych usługach. Staramy się, aby ten proces był maksymalnie transparentny. Zależy nam na rzetelnych opiniach. W związku z tym, w tej części Regulaminu tłumaczmy, jakie zasady obowiązują w naszym Serwisie podczas procesu zamieszczania opinii i komentarzy.

  1. Wszystkie opinie Klientów na temat zakupionych Produktów w Serwisie Internetowym są weryfikowane. Serwis Internetowy pozyskuje opinie wyłącznie od osób, które rzeczywiście skorzystały z oferowanych za jego pośrednictwem usług.
  2. Klient skorzystaniu z Produktów może zostać poproszony o dobrowolne dodanie opinii na ich temat.
  3. Opinię na temat Produktów Klient może dodać za pośrednictwem formularza opinii dostępnego na karcie produktu zamieszczonego w Serwisie Internetowym.
  4. Wypełniając formularz opinii Klient wyraża zgodę na opublikowanie zawartych w nim subiektywnych treści o Produkcie oraz udostępnienie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zamieszczenia opinii. W zależności od przyjętego mechanizmu wystawiania opinii, Klient może zostać poproszony o wystawnie komentarza, ilości gwiazdek (np. od 1 do 5), czy zaznaczenia skali zadowolenia lub niezadowolenia z Produktu.
  5. Opinie zamieszczone w Serwisie Internetowym nie są w żaden sposób sponsorowane, a ich treść nie ma wpływu na warunki przyszłych umów zawieranych z Właścicielem.
  6. Serwis Internetowy zamieszcza wszystkie opinie, zarówno pozytywne jak i negatywne, o ile ich treść nie narusza przepisów Regulaminu lub przepisów obowiązującego prawa.
  7. Opinie zamieszczane w Serwisie Internetowym podlegają weryfikacji pod kątem sporządzania ich przez Klientów, którzy rzeczywiście skorzystali z Produktu. Ww. weryfikacji przeprowadzana jest poprzez porównanie danych Klientów z danymi osób zamieszczających opinię. W przypadku zamieszczania opinii w Serwisie Internetowym na Karcie Produktowej, Klient ma obowiązek podać numer zamówienia lub inne dane, na podstawie których Serwis Internetowy w celu weryfikacji powiąże jego opinię z konkretnym Zamówieniem.

9. REKLAMACJA

Przykładamy wielką uwagę do tego, co oferujemy naszym Klientom. Jednak, jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia wobec tego, co dla Ciebie robimy – sprawdź jak w łatwy sposób złożyć u nas reklamację.

  1. Klient, będący Konsumentem oraz Przedsiębiorcą – Konsumentem jest uprawniony do dokonania reklamacji usług dostarczonych w ramach Umowy.
  2. Właściciel odpowiada za zgodność świadczenia z umową, w szczególności obowiązany jest świadczyć Klientowi usługi bez wad oraz zgodny z zawartą umową. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z umową w zakresie określonym w art. 43k ust. 2 lub 3 Ustawy o prawach konsumenta, jeżeli Konsument został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z umową oraz najpóźniej w chwili zawarcia umowy wyraźnie i odrębnie zaakceptował jego cechy.
  3. Właściciel odpowiada za brak zgodności z umową istniejący w chwili jej realizacji Konsumentowi i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili.
  4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w dowolnej formie. Zachęcamy do złożenia reklamacji z wykorzystaniem form komunikacji opisanych w Regulaminie.
  5. W razie braku zgodności z umową Klientowi, będącemu Konsumentem oraz Przedsiębiorcy-Konsumentowi, przysługują uprawnienia określone w Ustawie o prawach konsumenta, Kodeksie cywilnym i innych przepisach obowiązującego prawa.
  6. W przypadku braku zgodności z umową, konsument może żądać doprowadzenie do zgodności usługi z umową.  Przedsiębiorca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, przy ocenie których brane są pod uwagę wszelkie okoliczności sprawy w szczególności znaczenie braku zgodności z umową.
  7. Przedsiębiorca doprowadza do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia do zgodności z umową ponosi przedsiębiorca.
  8. Jeżeli usługi są niezgodne z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    a) doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
    b) przedsiębiorca nie doprowadził zgodności z umową;
    c) brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić do zgodności z umową;
    d) brak zgodności z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniej próby zgodności treści z umową;
    e) z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
  9. Właściciel ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili. Roszczenia Klienta z tytułu niezgodności z umową ulegają przedawnieniu po upływie 6 lat od dnia ujawnienia się niezgodności Produktu z umową. Koniec terminu przedawnienia przypada na ostatni dzień roku kalendarzowego.
  10. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o obniżeniu ceny, kwoty należne wskutek skorzystania z tego prawa zwrócone zostaną Klientowi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Właściciela oświadczenia Klienta o obniżeniu ceny. Zwrot środków nastąpi przy wykorzystaniu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego Klient użył podczas dokonywania zapłaty za towar, chyba że Klient wyraźnie wyrazi zgodę na inną metodę zwrotu.
  11. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
    (2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z Umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy; oraz
    (3) danych kontaktowych składającego reklamację (imię i nazwisko, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail) – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Właściciela. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  12. Właściciel ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przeciwnym razie uważa się, że reklamacja została uznana przez Właściciela.
  13. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio do świadczenie usług.

10. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

Wychodzimy z założenia, że w przypadku różnicy zdań z Klientem warto rozmawiać i dążyć do wzajemnego porozumienia na drodze polubownej. Zobacz, w jaki sposób możemy rozwiązać ewentualny spór.

  1. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Właściciela do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Właściciela o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez Właściciela na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany.
  2. Zasady prowadzenia postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz obowiązki przedsiębiorców w tym zakresie określone są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich) lub w regulacjach stosowanych przez odpowiednie podmioty właściwe w zakresie rozwiązywania sporów konsumenckich. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur mogą być dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, w szczególności również pod następującym adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi jawny rejestr podmiotów uprawnionych do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  3. Klient będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    a) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.
    b) Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Właścicielem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
    c) Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Komisja Europejska udostępnia platformę̨ do rozwiązywania sporów konsumenckich online. Właściciel nie uczestniczy obecnie w tej dobrowolnej procedurze alternatywnego rozwiązywania sporów.

11. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROTY)

Wiemy, że czasem konsumenci chcą skorzystać z ustawowego prawa do zwrotu. W pełni to rozumiemy. Sprawdź, jak wyglądają zasady odstąpienia od umowy w Serwisie.

  1. Prawo do odstąpienia od umowy, w rozumieniu przepisów ustawy o prawach konsumentów, nie dotyczy sprzedaży treści cyfrowych, które zostaną dostarczone niezwłocznie po zawarciu umowy i co do których Konsument został wyraźnie poinformowany i wyraził zgodę, że utraci ustawowe prawo do odstąpienia. Oznacza to, że Konsument kupujący np. e-book, webinaru po wyrażeniu zgody na niezwłocznie dostarczeni treści nie ma prawa zwrotu.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy, w rozumieniu przepisów ustawy o prawach konsumentów, nie przysługuje między innymi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
  3. Przed rozpoczęciem świadczenie na rzecz Klienta zgodnie z zawartą Umową Klient zobowiązany jest wyrazić za pośrednictwem Serwisu Internetowego wyraźną zgodę, o której mowa w powyższych punktach Regulaminu.
  4. Klient po zawarciu Umowy otrzymuje od Właściciela potwierdzenie jej zawarcia oraz informowany jest o utracie praw do odstąpienie od umowy w związku z wyrażoną przez niego zgodą , o której mowa w powyższych punktach Regulaminu na wskazany w trakcie składania Zamówieniu adres e-mail.

12. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

W tej części wskazujemy jakie prawa własności intelektualnej chronimy w naszym Serwisie Internetowym i jakich zasad musisz przestrzegać.

  1. Wszelkie prawa do Serwisu Internetowego, a w szczególności majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, a także do formularzy, dokumentów prawnych, logotypów, znaków towarowych, tekstu, grafiki, zdjęć i innych zamieszczonych przez Właściciela treści należą do Właściciela, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób zgodny z Regulaminem.
  2. Zabronione jest kopiowanie, powielanie, modyfikowanie, zwielokrotnianie czy rozpowszechnianie jakiejkolwiek części Serwisu Internetowego lub jej elementów bez uprzedniej pisemnej zgody Właściciela, poza przypadkami wyraźnie dozwolonymi przez przepisy obowiązującego prawa i niniejszego Regulaminu. Właściciel może podjąć kroki, w tym na drodze postępowania sądowego, w celu ochrony interesów własnych oraz Klientów Serwisu Internetowego.
  3. Prawa do używania, kopiowania i rozpowszechniania danych dostępnych w serwisie podlegają przepisom Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  4. Wykorzystywanie danych Serwisu Internetowego w celach komercyjnych odbywać się może po uprzednim powiadomieniu o tym Właściciela i uzyskaniu od niego pisemnej zgody.

13. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Sprawdź, jak dbamy o Twoje dane osobowe.

  1. Zasady ochrony danych osobowych określa dokument „Polityka Prywatności”.
  2. Zasady stosowania plików cookies na Stronie Internetowej określa dokument „Polityka Cookies”.

14. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

Jeśli robisz zakupy w naszym Serwisie Internetowym, a nie jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta – ta część Regulaminu jest skierowana właśnie do Ciebie.

  1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami oraz Przedsiębiorcami – Konsumentami (przedsiębiorcami na prawach konsumenta).
  2. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Właściciela z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.
  3. Ani Właściciel, ani jego pracownicy, upoważnieni przedstawiciele i pełnomocnicy nie ponoszą odpowiedzialności wobec Klienta, jego podwykonawców, pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników za wszelkie szkody, w tym utratę zysków, chyba że szkoda została spowodowana przez nich umyślnie.
  4. W każdym przypadku ustalenia odpowiedzialności Właściciela, jego pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników, odpowiedzialność ta w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej Ceny z tytułu ostatniej Umowy nie więcej jednak niż do kwoty 500 złotych i jedynie w stosunku do realnie poniesionej szkody. Odpowiedzialność Właściciela z tytułu utraconych korzyści jest umownie wyłączona.
  5. W przypadku opóźnienia płatności Właściciel ma prawo naliczyć odsetki w maksymalnej wysokości za opóźnienie w zapłacie. Odsetki naliczane są̨ od dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin płatności.
  6. Właściciel jest uprawniony do wstrzymania realizacji jakiegokolwiek Zamówienia w przypadku istnienia jakichkolwiek zaległości w płatnościach przez Klienta względem Właściciela do czasu uregulowania wszelkich zaległości w płatnościach przez Klienta. W takim przypadku Właściciel nie będzie ponosił jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec Klienta za niewykonanie umowy, a Klient zrzeka się̨ wszelkich roszczeń́ z tego tytułu.
  7. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Właścicielem, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Właściciela.
  8. W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami Właściciel może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  9. Odpowiedzialność za utracone korzyści Klienta niebędącego Konsumentem jest umownie wyłączona.

15. OGRANICZENIE I MODERACJA TREŚCI ZAMIESZCZANYCH PRZEZ KLIENTÓW

Zgodnie z przepisami DSA oraz innymi przepisami bezwzględnie obowiązującego prawa poniżej opisujemy zasady zamieszczania Treści i ich moderowania na naszej stronie.

  1. Treści zamieszczane na naszej stronie nie mogą naruszać przepisów prawa oraz postanowień Regulaminu.
  2. Za pośrednictwem naszej strony zabronione jest również:
    a) Reklamowanie konkurencyjnych względem Właściciela działalności;
    b) Informowanie o działalności, promocji, promowanie produktów lub zbiórek, bez wcześniejszego uzyskania zgody Właściciela;
    c) Publikowanie treści zawierających słowa uznane za wulgarne, nawołującą do nienawiści lub jakiekolwiek formy przemocy;
    d) Publikowanie treści naruszających dobra osobiste osób fizyczny lub prawnych w tym Właściciela;
    e) Publikowanie treści w sposób sprzeczny z zasadami netykiety;
    f) Publikowanie treści powielających treści zamieszczone przez Właściciela, Klientów lub Użytkowników;
    g) Publikowanie treści zawierających linki, odwołania do innych stron lub programów komputerowych;
    h) Publikowanie treści mających na celu zmianę kodu strony lub dążących do uzyskania dostępu w nieautoryzowany sposób do jej elementów.
  3. W przypadku naruszenia ww. zasad publikowania treści na stronie Właściciel zastrzega sobie uprawnienie do ich moderacji w tym usunięcia.
  4. Ocena treści przez Właściciela następuje w sposób obiektywny i proporcjonalny, z poszanowaniem dla przepisów prawa. Ewentualna moderacji treści następuje z poszanowaniem podstawowych wartości ujętych w Karcie praw podstawowych w szczególności wolności wypowiedzi, wolności i pluralizmu.
  5. Ocena i moderacja treści nie następuje w sposób zautomatyzowany. Za każdą moderację treść odpowiada wyznaczony pracownik Właściciela.
  6. W przypadku moderacji treści Właściciela powiadomi osobą ją zamieszczającą o moderacji o ile będzie posiadał dane kontaktowe, które mu to umożliwią (np. adres mailowy).
  7. Każdy autor zmoderowanej treści ma prawo do odwołania się od decyzji Właściciela w zakresie dokonanej moderacji. W tym celu autor powinien odpowiedzieć na wiadomość informującą go o moderowaniu treści lub skierować swoje odwołanie na dane kontaktowe wskazane w pkt 1.3. Regulaminu.

16. MECHANIZMY ZGŁASZANIA NIELEGALNYCH TREŚCI ORAZ SPOSÓB ICH ROZPATRYWANIA

Każda osoba odwiedzająca naszą stronę internetową może zgłosić nam nielegalne treści, które na niej zauważy. Poniżej opisujemy w jaki sposób można dokonać takiego zgłoszenie oraz w jaki sposób je rozpatrujemy.

  1. W przypadku znalezienie na naszej stronie treści, które Użytkownik lub Klient uzna za nielegalne może je zgłosić za pośrednictwem formularza kontaktowego.
  2. W zgłoszeniu sugerujemy wskazanie:
    a) dlaczego uważasz, że treść jest nielegalna;
    b) umiejscowienia nielegalnej treści poprzez opisanie jej umiejscowienie na stronie lub wskazanie odpowiedniego kodu URL lub adresu strony pod którym znajduje się nielegalna treść;
    c) imienia i nazwiska lub nazwy oraz adresu mailowego dokonującego zgłoszenia z wyjątkiem zgłoszeń dotyczących niegodziwego traktowania w celach seksualnych dzieci, wykorzystywania seksualnego dzieci, pornografii dziecięcej, nagabywania dzieci do celów seksualnych lub związanych z jednym z ww. przestępstwa;
    d) oświadczenie o tym, że zgłoszenie dokonane jest w dobrej wierze oraz że zawarte w nim informacje są kompletne i prawidłowe.
  3. Jeśli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe Właściciel prześle bez zbędnej zwłoki potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.
  4. Jeśli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe Właściciel po jego rozpatrzeniu poinformuje podmiot zgłaszający o jego wyniku oraz wskaże ewentualną drogę odwołania.

17. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin w wersji 2.0. wchodzi w życie z dniem 21 września 2024 r.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  3. O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  4. W przypadku, gdy regulacje bezwzględnie obowiązującego prawa kraju zwykłego pobytu Klienta przewidują dla niego korzystniejsze warunki niż przepisy prawa polskiego oraz zapisy niniejszego Regulaminu, zastosowanie znajdą przepisy prawa kraju zwykłego pobytu Klienta.
  5. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie w sytuacji, w której Właściciel zmodyfikuje sposób lub zakres prowadzonej działalności gospodarczej lub w wyniku zmian prawnych skutkujących koniecznością dostosowania Regulaminu do powszechnie obowiązującego prawa. O wszelkich zmianach Serwis Internetowy będzie informować Użytkowników poprzez zamieszczenie informacji na stronie Serwisu Internetowego lub w formie wiadomości mailowej. Każda z osób, która otrzyma w/w wiadomość będzie mogła złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu umów o świadczenie usług elektronicznych (w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania wiadomości) realizowanych na podstawie niniejszego Regulaminu.
  6. Do Zamówień /zrealizowanych transakcji/, złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia Zamówienia.
  7. Dokumenty prawne zostały przygotowane przez Kancelarię Legitimate dla Ewy Dawidziak i jak wiele innych Treści na stronie podlegają ochronie prawno autorskiej – prosimy ich nie kopiować.


Link do formularzy:

Formularz reklamacji

Poprzednie wersje Regulaminu:

Regulamin 1.0 obowiązujący od dnia 01 marca 2021 do dnia 20 września 2024